טקס הענקת פרס מעסיק שווה

טקס הענקת 'אות מתנאל למעסיק שווה'
למעסיקים המשלבים עובדים עם צרכים מיוחדים
בחברות ובארגונים

בשנת 2023 ייסדנו בארגון את 'אות מתנאל למעסיק שווה' שע"י אהל שרה. מיזם שנועד להעלאת מודעות, לעידוד מעסיקים לייצוג שווה של עובדים עם מוגבלות בשוק החופשי, ולקידום שיח ציבורי פתוח בנושא. הענקת האות לשלושת העסקים הזוכים התאפשרה בהובלת אהל שרה, בתמיכת קרן מתנאל, ובשותפות עמותת שק"ל ונציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות.

שלושת העסקים שנבחרו כמעסיקים מצטיינים בתחום העסקת עובדים עם מוגבלות, זכו באות מתנאל 'למעסיק שווה' לשנת תשפ"ד. הזוכים מייצגים ענפים שונים בתעשיה, מוגבלויות שונות, ופסיפס אנושי מגוון מכלל חלקי החברה הישראלית.

במקום הראשון זכה העסק קונצפט לרוקחות בע"מ. על שילוב ארוך שנים של עובדים עם מוגבלות בכלל מחלקות החברה וסיוע ממשי לקליטה והיטמעות בתוך משפחת עובדי החברה. במקום השני זכה סניף בני ברק של חברת האופנה גולברי, על העסקה של נשים עם מוגבלות קוגנטיבית כעובדות מן המניין המעניקות שרות ללקוחות הסניף. במקום השלישי זכה העסק סטופמרקט סניף נתניה, על ייצוג רב מגזרי של אוכלוסייות שונות ומגוונות בחברה הישראלית ומאפשרת העסקה שווה ונורמטיבית לכל אדם מכל מגזר ודת.

באירוע חגיגי ורב רושם שנערך למעמד הענקת הפרסים, השתתפו נציגי הארגונים השותפים במיזם, לצד בכירים במשק, בתעשיה ובממשלה, ביניהם: רעיית הנשיא גב' מיכל הרצוג, הח"כיות מאי גולן ומיכל וולדיגר, ח"כ משה אביטבול ועוד. האירוע התקיים בהנחיית מר אורן הלמן, ידיד ארגון "אהל שרה".

Ourstories#

ליל שישי
בלי מילים!

האקשן זה בחצר!
אתם חייבים לראות!

שששש…
שהמורה לא תשים לב

שאני בתוך היצירה,
אני שוכחת מהכל!

יום אפייה יאמיי!
הצצה למטבח שלנו

יומלדת הפתעה
לשירה בדירה!

לאלו שרצו לדעת
מה זה סנוזלן מקרוב

וואי מאוחר
איפה כולם???

מאירים בסגול
הפרחנו בלונים🎈🎈

Close
Cursor Text Play
דילוג לתוכן