הכנסת ספר תורה
לבית ספר 'בית שי'

שמחה מרגשת: התלמידים המיוחדים הכניסו
ספר תורה לישיבה של 'אהל שרה'

בראשות מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, רבני העיר וראש העיר, בני ברק לבשה חג באירוע מיוחד של הכנסת ספר תורה לישיבת 'תפארת שי' לנערים עם מוגבלויות שע"י ארגון 'אהל שרה' .

האירוע המיוחד החל בתהלוכה ססגונית עם משאית שמחה ורכבת כרכרות שנסעה ברחובות העיר עם הילדים חניכי המוסד החינוכי. במהלך הנסיעה ברחובות העיר יצאו תושבים ותלמידים מתלמודי התורה בעיר על מנת לנופף ולהשתתף ביום חגם של החניכים המיוחדים של 'אהל שרה' .

התהלוכה השמחה התנהלה ברחובות העיר והגיעה לרחבת העירייה שם קיבלו את פניהם בשירה וריקודים רבני העיר הגאון הגדול הרב יצחק אייזיק לנדא, והגאון הגדול הרב שבח צבי רוזנבלט שליט"א, יחד עם ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין, הרב אברהם צבי ישראלזון והרב זאב אדלר חבר הנהלת אהל שרה, חברי הנהלת העיר ועובדי העיריה.

לאחר דברי פתיחה של המנחה המחנך הרב יהושע בוקסבוים, כובד רב העיר הגרי"א לנדא שדיבר על הצורך בקביעת עיתים לתורה והרגעים המעטים שאדם קובע לעצמו כל יום הם המחזיקים את חיותו הרוחנית במהלך כל היום .

"אתם התלמידים המיוחדים שמשקיעים עצמכם באוהלה של תורה ושמחים בשמחתה של התורה בודאי תראו ברכה בלימודכם". בסיום דבריו שיבח הגרי"א לנדא את הנהלת ארגון 'אהל שרה' והצוות החינוכי על הגישה החינוכית לילדים המיוחדים ועל החדרת אהבת התורה למרות האתגרים הקוגנטיבים .

רב העיר הגרש"צ רוזנבלט בירך את החוגגים ואמר שבכל ההיסטוריה רצו לכלות את לימוד התורה וכאן יש נערים מיוחדים שמחזקים את לימוד התורה. עוד הוסיף הגרש"צ רוזנבלט שמכיר ומלווה את ארגון 'אהל שרה' כבר שנים רבות, "מוסדות החינוך של 'אהל שרה' מחזקים הן ברוחניות והן בגשמיות את ילדי ישראל, וכעת גם מכניסים ספר תורה להיכל הישיבה המיוחדת, זאת זכות גדולה מאוד" .

ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין בירך את הנהלת ארגון 'אהל שרה' והעומד בראש המוסדות הרב אברהם גינזבורג שממשיך את מלאכתם של הוריו שהקימו את המוסדות, והיו הראשונים לפתוח מוסדות עבור בעלי מוגבלויות במגזר החרדי.

הרב רובינשטיין הודה גם לסמנכ"ל 'אהל שרה' גב' ויינברג על פועלה הרב בארגון ואמר: "כראש העיר אני מכיר שנים רבות את הארגון המיוחד 'אהל שרה', את בתי הספר לבנים ולבנות, ואת שיטת החינוך המיוחדת שבה הם מצליחים לחנך בעלי מוגבלויות בצורה יוצאת מן הכלל" .

ראש העיר הוסיף כי הוא שמח לארח ברחבת העיריה את הטקס המרשים לכבודה של תורה ואמר כי זאת זכות לבני ברק כולה לבני לראות נערים עם מוגבלויות שמחים בשמחת התורה.

הרב אברהם גינזבורג ראש מוסדות 'אהל שרה' סיפר על מסירותם של הוריו, הרב שמואל גרשון גינזבורג ורעייתו זצ"ל, למען שילובם של אנשים עם מוגבלויות בקהילה, ועל מסירות למען הנחלת המורשת היהודית גם לילדים מיוחדים, הם היו החלוצים בהקמת מוסדות חינוך ובתי ספר כדי שגם בעלי מוגבלויות יוכלו לקבל חינוך חרדי. לאחר מכן עברו התלמידים בסדר מופתי לקבל את ברכתם באופן אישי של רבני העיר הגאונים הגדולים.

לאחר סיום הטקס המיוחד ברחבת העיריה המשיכה התהלוכה המיוחדת ברוב פאר והדר בהשתתפות תושבי העיר, כאשר התהלוכה עוברת דרך תלמודי התורה והישיבות ותלמידיהם יוצאים לרקוד עם תלמיד 'אהל שרה' אל ביתו של מרן שר התורה הגאון הגדול רבי חיים קנייבסקי שליט"א .

מרן שר התורה קיבל את התלמידים והמחנכים יחד עם מנהל הישיבה הרב אמיתי סרויה, בירך כל אחד וחילק מיני מתיקה לכל המשתתפים .

לאחר הביקור רב הרושם בביתו של מרן שר התורה, המשיכה התהלוכה החגיגית ברחובותיה הראשיים של העיר בני ברק, אל עבר משכן הישיבה בשכונת קריית הרצוג, שם קיבלו את פניהם בשירה וריקודים תלמידי תלמוד תורה 'בית חנוך' המופעל אף הוא על ידי ארגון 'אהל שרה', התלמידים יצאו לקבל את פני ספר ברכבת מיוחדת אשר הובאה לעיר בני ברק במיוחד עבור אירוע זה.

במשך שעה ארוכה פיזזו התלמידים המיוחדים בעוז לכבודה של תורה ברחבת הכניסה לתלמוד התורה עד להכנסת ספר התורה לארון הקודש ע"י הרב אברהם גינזבורג ראש מוסדות 'אהל שרה' ומנהלה הרוחני. האירוע כולו הופק על ידי חברת 'אבסולוט הפקות' .

Ourstories#

ליל שישי
בלי מילים!

האקשן זה בחצר!
אתם חייבים לראות!

שששש…
שהמורה לא תשים לב

שאני בתוך היצירה,
אני שוכחת מהכל!

יום אפייה יאמיי!
הצצה למטבח שלנו

יומלדת הפתעה
לשירה בדירה!

לאלו שרצו לדעת
מה זה סנוזלן מקרוב

וואי מאוחר
איפה כולם???

Close
Cursor Text Play
דילוג לתוכן