השקת קורס ניתוח התנהגות

לראשונה: 'אהל שרה' השיק קורס ניתוח התנהגות
מותאם למגזר החרדי

לראשונה במגזר החרדי הושק מסלול לימודים חדשני בתחום אבחון התנהגות, שישלב שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם מכון יוקרתי • הקורס מועבר על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה העובדים בתחום

בעקבות הצורך שהתעורר במוסדות החינוך החרדיים, החלטנו בארגון 'אהל שרה' להשיק מסלול לימודים חדש, שיתמקד ב'ניתוח התנהגות יישומי' מתקדם, המסלול משלב חוויה לימודית עשירה עם הצורך המתפתח בשוק למומחיות כזו .

מסלול הלימודים כולל הכשרה מקצועית מתקדמת ומקיפה, הענקת ידע עיוני וכלים פרקטיים ויישומיים לעבודה עם קשיים שמקורם בהתנהגות מאתגרת במסגרות החינוך הרגילים ובמסגרת המשפחה, עבודות התנסות והשתתפות בעבודה פרטנית עם ילדים לטיפול בקשיים התנהגותיים ואימון בכישורים חברתיים. כל זאת בריכוזו של בן פרהט, מנתח התנהגותי ראשי בארגון 'אהל שרה' .

'אהל שרה' עומד בשנים האחרונות בשורה הראשונה כארגון המעניק רצף שירותים ייחודיים ומקצועיים לאוכלוסיות עם מוגבלויות. ב'אהל שרה' בחרנו להרחיב את הפעילויות ולהעניק מתוך הניסיון המצטבר רב השנים, גם בתחומים של ייעוץ, הדרכה והכוונה לקהלים נוספים. מתוך חשיבה כי הכלים המשמשים את החינוך המיוחד יכולים לתרום ולשפר ולסייע גם בתחום של החינוך הרגיל והנורמטיבי.

אירוע הפתיחה נערך אתמול באולם 'אהל שרה' בהשתתפות ראש המוסדות הרב אברהם גינזבורג שליט"א. במסגרת הפתיחה חילקנו מלגות בעלות גבוהה שזיכתה את משתתפי הקורס בהנחה משמעותית שהפחיתה את עלות ההשתתפות בקורס באופן מהותי.

בנוסף אנו בארגון משתפים פעולה עם מכונים מוכרים ויוקרתיים, מספקים מרצים ומורים ברמה גבוהה במיוחד ומשתמשים במתודיות הוראה חדשניות ופורצות דרך בתחומי האבחון והטיפול.

הגב' מלכה וינברג סמנכ"ל 'אהל שרה' מציינת כי "לראשונה אנחנו מקיימים קורס מקצועי לגברים על טהרת הקודש. בתום הקורס, הבוגרים יוכלו להשתלב במסגרות השונות המשוועות לייעוץ מקצועי מותאם, כך יוכלו גם תלמודי התורה, ישיבות, הורים וכל מי שזקוק לאבחן את התלמידים ולהציע טיפול מקצועי ע"י אנשי מקצוע המכירים את התרבות ונוהל החיים במגזר בפנים" .

בן פרהט מרכז הקורס אמר: "לפני כשנה נפגשתי עם גב' מלכה ויינברג לאחר שהחלטתי לפתוח מסלול לימודי ניתוח התנהגות לגברים במגזר וסיכמנו על שיתוף פעולה.

כיום ישנם רק ארבעה גברים מנתחי התנהגות במגזר והביקוש אדיר. לשמחתי הפנייה נענתה בשמחה ויצאנו לדרך. 'אהל שרה' באמצעות הצוות המופלא שלו , עשה עבודה מדהימה בארגון התשתית.
מרגש מאוד לייסד את המסלול הראשון לגברים במגזר. ובהחלט גאווה גדולה להיות חלק מ'אהל שרה' עם כזאת תמיכה ומקצועיות" .

Ourstories#

ליל שישי
בלי מילים!

האקשן זה בחצר!
אתם חייבים לראות!

שששש…
שהמורה לא תשים לב

שאני בתוך היצירה,
אני שוכחת מהכל!

יום אפייה יאמיי!
הצצה למטבח שלנו

יומלדת הפתעה
לשירה בדירה!

לאלו שרצו לדעת
מה זה סנוזלן מקרוב

וואי מאוחר
איפה כולם???

Close
Cursor Text Play
דילוג לתוכן