מבצע חיסוני קורונה

הבריאות לפני הכל: מבצע חיסונים מיוחד נערך לחניכים ולצוות
ב'אהל שרה'

ימים של היערכות לוגיסטית הגיעו לשיאם במבצע חיסונים מרגש למאות דיירים עם מוגבלויות, צוות ומטפלים .

הבשורה על הגעת החיסונים לישראל, הייתה יום מרגש בעבור מאות חניכינו עם הצרכים המיוחדים במערכי הדיור והתעסוקה של 'אהל שרה' . לאורך השנה סבלו החניכים יחד עם הצוותים המסורים מבידודים חוזרים ונשנים. סכנת ההידבקות והדבקה של הצוותים הרפואיים וצוותי הליווי והתמיכה הצמודים היו מוחשיים , ועל אף הכול, מערך הדיור המשיך ופעל כדי לאפשר לחניכים ולדיירים לשמור על שגרת חיים מיטבית.

לאור קריאת גדולי ישראל על חשיבות ההתחסנות ובפעילות נמרצת של משרד הרווחה להקצאת חיסונים לבעלי מוגבלויות, המליצה הנהלת 'אהל שרה' לחסן את הדיירים והדיירות במערך הדיור של הארגון ואת אנשי הצוות המלווים אותם .

במהלך מספר ימים של היערכות מקצועית, הכנו את הדיירים בשיחות הסברה על מהות החיסון ותהליך ההתחסנות. כמו כן נערכנו עם ציוד במתחם החיסונים על מנת להנעים למתחסנים המיוחדים את האווירה. בסייעתא דשמיא, פתחנו ב6 בינואר 2021 במבצע חיסונים נמרץ בסיוע צוותים של מד"א .

במתחם החיסונים המיוחד שנפתח במשרדינו, קיבלו את פני המתחסנים צוותים רפואיים של מד"א יחד עם צוותי התמיכה מקצועיים שלנו ב'אהל שרה' , שהעניקו למתחסנים שי מתוק. למרות ההתרגשות והחששות של הדיירים מההליך, מבצע החיסונים הסתיים תוך שעות בודדות לשמחת כולם, וב"ה ללא אירועים מיוחדים .

סמנכ"ל 'אהל שרה' מלכה ויינברג הודתה למשרד הרווחה והנהלת הארגון על המאמצים המיוחדים לקיום מבצע החיסונים ואמרה: "זהו רגע משמח ומרגש עבור החניכים, הדיירים וגם עבור הצוותים שפעלו במסירות נפש לאורך כל השנה האחרונה למרות הסיכונים. הדיירים כבר משתוקקים לחזור לשגרה, לפעילות נטולת סגרים וקפסולות. ממתינים לפגוש מחדש את המשפחה ללא חשש מפני הקורונה".

Ourstories#

ליל שישי
בלי מילים!

האקשן זה בחצר!
אתם חייבים לראות!

שששש…
שהמורה לא תשים לב

שאני בתוך היצירה,
אני שוכחת מהכל!

יום אפייה יאמיי!
הצצה למטבח שלנו

יומלדת הפתעה
לשירה בדירה!

לאלו שרצו לדעת
מה זה סנוזלן מקרוב

וואי מאוחר
איפה כולם???

Close
Cursor Text Play
דילוג לתוכן