עשרות בוגרים השתלבו
בהצלחה בשוק בחופשי

מערך התעסוקה הנתמכת מציג:
עשרות בוגרים השתלבו בהצלחה בשוק בחופשי

מפקחת בקהילה של החינוך המיוחד מחוז מרכז, גב' ורד שטרן, ביקרה במוקדי התעסוקה של חניכינו המיוחדים בשוק החופשי, כדי לסקור מקרוב את התפתחות אגף התעסוקה הנתמכת בארגון 'אהל שרה' והתרחבות סך החניכים המשתלבים בשוק החופשי.

במהלך סיור במחלקות התעסוקה הנתמכת בשוק החופשי מטעם ארגון 'אהל שרה', פגשה מפקחת בקהילה של החינוך המיוחד מחוז מרכז, גב' ורד שטרן, מדגם מייצג של גברים ונשים המשולבים בהצלחה מטעם הארגון, מתוך עשרות חניכים עצמאיים המשולבים בשוק החופשי במבחר מסגרות עבודה מגוונות, הסיור כלל את מקומות התעסוקה הבאים:

המע"ש התעשייתי אשר נפתח לאחרונה בבית אבות 'ותיקים' בבני ברק, מע"ש 'עטרת רימונים', חנות המשחקים והצעצועים 'קינדר טויס', המעון לפעוטות 'מעון יונה' (כאן המקום לציין את גב' יונה, מנהלת המעון החלוצה בני ברק בשילוב עובדים עם מוגבלות), חברת 'קוקה קולה' והמרכז הרפואי "מעייני הישועה" במחלקות המטבח, התחזוקה והמכבסה. 

בין היתר עודכנה המפקחת על קורסי מחשבים בקהילה שאנו מעבירים לחניכות, בשיתוף מרכז דיגיטל, להכשרה תעסוקתית ולהעשרה תואמת תפקוד, המותאמת ומונגשת לצרכי החניכות. 

המפקחת התרשמה מאד מעבודת אגף התעסוקה הנתמכת, והביעה את התפעלותה מהעבודה היסודית, מניהול הסיכונים המוקפד, מהאחריות ומקדמי ההגנה הניכרים בכל מקום. כמו כן נהנתה מהצוות המלווה ומהאמון המרגש של בעלי העסקים, עד כי אינם יכולים להסתדר הן ללא הצוות והן ללא החניכים.

Ourstories#

ליל שישי
בלי מילים!

האקשן זה בחצר!
אתם חייבים לראות!

שששש…
שהמורה לא תשים לב

שאני בתוך היצירה,
אני שוכחת מהכל!

יום אפייה יאמיי!
הצצה למטבח שלנו

יומלדת הפתעה
לשירה בדירה!

לאלו שרצו לדעת
מה זה סנוזלן מקרוב

וואי מאוחר
איפה כולם???

Close
Cursor Text Play
דילוג לתוכן