פתיחת זמן בישיבת
'תפארת שמואל' לנערים מיוחדים

תורה ללא הגבלות: הגר"י קולודצקי שליט"א השתתף בפתיחת זמן הקיץ בישיבת 'תפארת שמואל' לנערים מיוחדים

אירוע מרגש נערך לפתיחת זמן קיץ בישיבת 'תפארת שמואל' שע"י מוסדות אהל שרה. את האירוע כיבד בהשתתפותו הגאון הגדול רבי יצחק קולדצקי שליט"א, חתנא דבי מרן שר התורה שליט"א, שאף בחן את התלמידים .

כמו בכל עולם הישיבות גם בישיבת 'תפארת שמואל' המיועדת לתלמידים בעלי מוגבלות קוגניטיבית, פתחו בר"ח אייר את זמן הקיץ.

הישיבה שנפתחה בשנה האחרונה, הינה חלק מבית הספר 'בית שי' הפועל על ידי מערך החינוך שלנו ב'אהל שרה' . כל מוסדותינו מעניקים מסגרת מלאה, כבר עשרות שנים, לבעלי מוגבלויות ברמות שונות של תפקוד קוגנטיבי.

במעמד המרגש של פתיחת הזמן השתתף הגאון הגדול רבי יצחק קולדצקי שליט"א חתנו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א .

הגר"י קולודצקי בחן את ידיעות התלמידים והתרשם מאד מידיעותיהם ומההתלהבות שלהם מלימוד התורה. אף אמר בדבריו: "ראיתי הרבה מאד בחורי ישיבות ומעולם לא התרגשתי כמו בביקור הזה. אני רואה כאן בחורי ישיבות שמתייגעים בתורה ומתאמצים בצורה יוצאת מן הכלל כדי להשתלב וליהנות מהתורה כמו כל בחור ישיבה. רק בשביל זה היה כדאי להגיע".

בסיום הבחינה והמעמד בירך הגר"י קולודצקי את התלמידים שיזכו להמשיך וללמוד עוד הרבה שנים .

במהלך פתיחת הזמן התקיים סיום מסכת ע"י הרב דוד גלברמן מרבני הישיבה.

הרב אמיתי שרויה מנהל בית הספר 'בית – שי' במערך החינוך שלנו אמר לתלמידי הישיבה: "זכינו לפתוח עוד זמן קיץ בישיבה וזכינו להיבחן ולקבל את ברכתו של הגאון הגדול הרב יצחק קולדצקי שליט"א, ואנו נמשיך להשקיע בתלמידים כדי שיוכלו ללמוד תורה".

הרב אברהם גינזבורג, ראש מוסדות 'אהל שרה' הודה לרבני הישיבה על עבודת הקודש שהם עושים מדי יום ביומו: "זכות התורה של הנערים המיוחדים , היא הזכות של הצוות ושל כל מוסדות 'אהל שרה'. זוהי משימה לא פשוטה, אבל הנחת שיש לכולם מחביבות התורה של הנערים, גורמת לסיפוק והגשמת המטרות של המוסד".

Ourstories#

ליל שישי
בלי מילים!

האקשן זה בחצר!
אתם חייבים לראות!

שששש…
שהמורה לא תשים לב

שאני בתוך היצירה,
אני שוכחת מהכל!

יום אפייה יאמיי!
הצצה למטבח שלנו

יומלדת הפתעה
לשירה בדירה!

לאלו שרצו לדעת
מה זה סנוזלן מקרוב

וואי מאוחר
איפה כולם???

Close
Cursor Text Play
דילוג לתוכן